Vad gör du?

Vad gör du när alla andra kollar på fotboll? 
Sitter du plågat bredvid och äter chips för att göra tristessen uthärdlig?
Eller är du också en fotbollsnörd?

Själv sänker jag volymen på teven och lägger mig i sängen i rummet vägg i vägg och läser. 
Perfekt tid för läsning. Ingen kommer och stör. 
Curry the cat håller mig sällskap och ligger helst på mina fötter. 

Midsommar?
Var knappt hemma, där av dåligt med inlägg. I år var det barnens tur att bestämma över midsommar, så vi firade den på Gröna Lund med ett gäng vänner. Vi hade med oss midsommarmat och alla var nöjda med allt, utom vädret. 
Tror banne mig att det var den kallaste midsommaraftonen ever. Trots att jag laddat med både halsduk och extra tröja fick jag gå till Gröna Lunds butiken och köpa mig en hoddie för att överleva. 

Vad gjorde ni på midsommar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback