Vit snö och blodig yxa

Livet som det ser ut idag i både verkligheten och fiktionen. 

Har haft ett bra skrivpass och dessutom gjort något som hängt över mig i säkert 6 månader. Jag tog mig tid att städa badrumsskåpen, alla tre. Så skönt och så fint det blev. 
Lyssnade på sommarpratare under tiden vilket gjorde den tråkiga sysslan lite roligare. 
En hel kasse plast, en halv kasse papper av olika slag och en handfull intorkade nagellack. Mycket skräp som samlats på hög är nu borta. Befriande!

Idag har vi fått mail om att både Meja och Oliver kom in i sina respektive gymnastikgrupper, tjohoo! Grattis till dem båda! :)

Hur mycket snö kan det komma över ett dygn? Tur att jag samlade på vårtecken här om veckan. Lägger upp den igen, så vi inte glömmer hur nära vi faktiskt är. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback