Äntligen något som fungerar!

 
Har hela badrumsskåpet fullt med produkter som ska fungera men som inte gör det.
Nu har jag äntligen hittat något som funkar. Det är en hårlotion. Ja, du läste rätt, lotion och den känns som vanlig hudlotion.
Fördelas i blött hår och sen ska man bara låta håret vara. 
När jag för dryga två veckor sedan var på en releasefest, kom jag ett par minuter för tidigt, så jag gick in på den lokala frisören där och hittade den här produkten.
 
 
Oftast ser mitt hår bara slitet ut eftersom det är självlockigt och sällan vill sammarbeta. Självlockigt hår är oftast lika med frissigt...
Men nu är det slut på det. 
Jag är supernöjd och det bästa av allt är att just det här märket finns hos min lokala frisör. Innan jag hittade det på andra sidan stan hade jag aldrig sett det förut.
 
Idag är jag dessutom vinnare. Vann den här boken. Lycklig! Ska på Annikas releasefest på fredag. :D
 
 
De hade en tävling där man skulle lägga upp ett foto när man äter frukost. Vann med den här bilden.
Tack Curry och Chili för att ni ställde upp som modeller. :D Jag ska läsa boken högt för er som tack för hjälpen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback