Du kan väl skriva...

Händer det att ni får tips om vad ni kan skriva om när ni väl talat om att ni skriver?

Jag gillar tipsen, även om jag också måste brinna för idén. Fördelen är om man har idétorka.
Hittills har jag inte haft det. Men jag samlar tipsen på hög så jag kan använda mig av dem så småningom.
Vissa tipsar om helt andra genrer också.
Intressant att höra vad folk vill läsa och att de ger mig förtroendet att skriva just det - utan att de egentligen har läst något av mig. 

Ska bli sjukt spännande att se om #Älskanoveller hissas eller dissas.
Klart att man måste vara beredd på både ris och ros. 

Jag håller på med mitt fjärde bokmanus som ni vet. Men i huvudet ligger i alla fall manus fem och sex och skvalpar under tiden. 



 




Kommentarer
Postat av: Katarina Persson

Hm, nej, det tror jag faktiskt aldrig hänt mig. Att folk kommit med förslag alltså.

Svar: Aldrig? Det händer mig ofta.

2014-05-01 kl. 20:52:10

URL: http://www.katarinapersson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback