Egentligen är jag inte...

någon klänningtjej. Men nu till releasen vill jag nog helst ha en klänning. Men bli inte förvånade om jag trots allt dyker upp i jeans. ;)
Smycket är klart och jag är helnöjd. 
Bilder får ni se från releasen sen.
 
Idag har jag käkat lunch med kompis och sökt två olika jobb. I'm in between. 
Letat kläder till barnens gymnastikuppvisning och sånguppvisning, olika kläder till varje låt. Galet egentligen.
Olika kläder till gymnastiken också...
Att försöka köpa showkläder som ska gå att använda till vardags är en konst. Men jag tror jag lyckades rätt bra ändå. Några plagg återstår att köpa.
 
Sen är det dags att leta skolavslutningskläder också...
 
Nå ja. Min stora son kom hem från Barcelona idag. Skönt. Nu är vi samlade igen. Han har haft det hur bra som helst.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det är mycket kläder som behöver köpas nu på våren, både till fester och för att de har växt så mycket under vintern. :)

Svar: Ja. Verkligen. Roligt men dyrt. :)

2014-05-05 kl. 23:56:20

URL: http://annelistalberg.blogspot.se
Postat av: caroline

ha ha känner igen det där. Köpte en klänning till min release- men kom i svarta byxor:-)

Svar: :) Så kan det bli. Försöka duger. ;)

2014-05-06 kl. 14:23:10

URL: http://skrivarstudio.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback