Ska du med ut och springa? - Nä jag dricker Ole dole Dooley´s och bloggar

 
Här startar en bildkavalkad. Valde ut bland ca 300 bilder.
 
 
Min Stefan
 
 
Min Oliver som Eva Ludvigsen ville para ihop med sin dotter. ;)
 
 
Ett gäng glada novellister
 
 
Signering påbörjad.
 
 
Perfekt att sitta på rad och bara lämna vidare boken till nästa... nästa och nästa.
 
 
In action.
 
 
Varv efter varv
 
 
Min Emil och hans kompis Malin.
 
 
Snygga brudar vs novellister
 
 
Ännu fler...
 
 
Dag på knä, det ni.
 
 
Jag och Madde
 
 
Goa grannar, Stefan och Ken1 min gamla arbetspolare.
 
 
Bysis stolta ägare och bartender för kvällen
 
 
Frida som debuterar med sin första roman till hösten. Novellist idag.
 
 
Ännu flera glada författare och novellister
 
 
Tack Lindt för den enormt goda chokladen ni sponsrade oss med. 
 
 
I en annan del av Bysis Min sjungande Meja
 
 
Hemma hos Kjell. Tal och prylar pågår.
 
 
Och våra inbjudna vänner
 
 
ännu fler...
 
 
... och ännu fler. Bör väl nämna att några satt i köket också.
 
Tack för att ni delade kvällen med oss. Tack för de fina presenterna och tack för att vi lyckades!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv! Superbra ordnat Jenny! Kram

Svar: Tack Anna. Jag är lika tacksam som alla andra. Att ni ville vara med på resan.

2014-05-18 kl. 21:44:13

URL: http://annakeiler.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback