Skickar böcker till Sveriges alla hörn

Borde skriva ut en Sverigekarta och sätta ut nålar på alla platser i Sverige som vår bok spridit sig. Skulle vara superkul att se.
Idag har det gått böcker till bla GBG, Västerås, Gävle, Hamrångefjärden, Rosersberg och Hässelby.
Samt några lokala här i Haninge.
 
Idag har jag redigerat massor i mitt manus och i morgon eftermiddag beställer jag fler #älskanoveller från lagret.
Hojta till om ni vill beställa.
 
Idag fick jag min första personliga respons på mina två noveller. Så här skrev hon som läst.
// Nu har jag läst dina två bidrag  i "Älska noveller" - och jag är enormt imponerad av dig. Du skriver ju helt fantastiskt bra! Därför är det  inte direkt anmärkningsvärt att du snart kommer med i en annan novellsamling - och att du dessutom har skrivit ett förlagskontrakt!
Du har sannerligen gjort dig förtjänt av framgångarna! GRATTIS och all lycka i framtiden!//
 
Rörd och glad för de fina orden. <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad roligt! Grattis! :)

Svar: Det är verkligen kul. Ikväll ska jag beställa fler, har en väntelista. :) Otroligt kul att så många vill läsa.

2014-05-26 kl. 23:27:24

URL: http://annelistalberg.blogspot.se
Postat av: Mia Skrifver

Härligt! Och sant!

Svar: Tack! <3

2014-05-27 kl. 12:20:56

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback