Bilder från releasen igår.

 
 
Tyvärr blev alla bilder suddiga men här kommer i alla fall några. Vissa av bilderna vred sig så jag kommer lägga upp dem på min författarsida på fb senare. (då de inte ville vridas tillbaka)
Det blev bra uppslutning och jag sålde inte mindre än 89 böcker! :D Jättekul att så många vill läsa den.
 
 
Mingel.
 
 
Mer mingel. Kvällen var magisk och alla var så glada för min skull. Och jag var så glad att så många ville komma.
Önskar er alla en trevlig lässtund och så vill jag tacka mina fina sponsorer Olofsson bil Haninge, Audi, Lindt Choklad och alla författare som skänkte böcker till min release. Otroligt uppskattat av både mig och mina gäster. Tusen tack! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback