I bland hamnar papper på hög.

Två såna pappershögar har jag nu gått igenom. Så skönt. Alla mina skrivprojekt är nu insatta i pärmar. Andra papper är ifyllda nedstoppade i kuvert och ska skickas iväg.
Tänk vad det är skönt när sånt här är gjort.
 
Nu har vi börjat gräva ut för en ytterdörr som ska gå rakt in i källaren. Tanken är att bygga om källaren till en lägenhet. Men först ska ytterdörr och mur på plats så vi kan bära in all virke direkt i in i källaren.
Ska bli spännande att följa det här projektet. Vi har inte satt någon deadline och det kommer att ta tid. Mycket jobb blir det. Men det kommer bli sååå bra.
 
Idag är det en så där dag när regnet öser ner och allt bara känns vilsamt. Jag har skrivit dagbok och tänkte läsa under eftermiddagen.
 
Jag får sms med glada tillrop från vänner som läser min bok. Jättekul att de gillar det jag skrivit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback