Tänk vad lite pepp kan göra.

För en vecka sen startade jag gruppen "Skrivduellen." En grupp för skrivande som behöver lite extra pepp. Vi kör gruppen fram till jul. Varje dag redovisar vi gårdagens antal ord.
 
Vi är ett gäng som skriver där och det varierar allt ifrån 0 ord till flera tusen. Alla är glada för att de kommit igång igen och att det nu finns en mening med att prestera lite extra.
Jättekul.
 
Anledningen till att jag startade den var att jag satt och våndades över att jag inte fick någonting gjort, (deadline 20 dec) Tänkt att det måste finnas många fler som river sitt hår.
 
Nu växer berättelsen fram i rasande fart och jag måste snart knyta ihop storyn. Jättekul. Ska bli spännande att se hur den slutar. I have no idea.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback