Bland riktiga knölar och fint folk

 
En härlig kombination av musik, böcker och blommor. Tog mig till Åkeshov och blomsteraffären Frö, knöl och kruka. Fikade på deras terass i solen tillsammans med Eva. Sen lyssnade vi på Susanne Bolls band Keep it up. Jag har sagt det förut och jag säger det igen... Vilka musiker! :D
Efteråt signerade Susanne böcker på löpandeband medan andra tittade på hur ett sånt här blomsterarrangemang blir till.
 
 
Där floristen visade hur man göra en sån här. Enkelt sa hon och det såg enkelt ut. Men frågan är om man skulle få till en sån här fin bukett.
 
 
Små söta äpplen med tunn metalltråd runt. En fin deltalj till bordsplacering. Här är det bara fantasin som sätter gränser.
Här på bilden är jag , Eva Jansson, Ebba med man och så Susanne på affischen.
Tack Susanne Boll för att vi fick dela den här kvällen med dig och tack till Frö, knöl och kruka för att ni arrangerade en sån här kväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback