Boken är borta!

Eller böckerna rättare sagt. Jag är med i projektet "lämna/glöm en bok."
Jag har länge tänkt göra plats i min bokhylla för nya böcker så jag delade ut ett gäng böcker. Följde upp en busslinje och la en bok på varje hållplats. 

Jag vet att det står EN bok i projektet, men eftersom projektet finns för att öka läsandet tänkte jag att fler än en ska kunna mötas av en gratisbok.
Idag när jag åkte bil längs busslinjen såg jag till min glädje att alla böcker är borta. :D
 
Huvudvärken från min cykelvurpa börjar sakta ge med sig. Tur är det. Den har verkligen varit ihållande. Svullnaden på kinden har gått ner, inte helt men snart så. Blå och fin är jag idag. ;)
 
Igår var jag på ett marknadsföringsevent med LAVA. Jätteintressant! Verkligen! Det finns så många vägar man kan gå med sin marknadsföring. 
Det finns så mycket att skriva om just det, så jag kanske gör ett eget inlägg om det ämnet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill veta ALLT om det där med marknadsföring:-)
Kanske får bli över ett glas vin på Bokmässan!!!!

Svar: Kanske det. Vin är aldrig fel. Du kommer väl på min release? 😊

2014-09-16 kl. 22:24:55
Postat av: caroline säfstrand

Ups...glömde fylla i mina uppgifter...det var jag som skrev inlägget, ha, ha!

Svar: Hi hi! Bra att du ger dig till känna. 😉

2014-09-16 kl. 22:25:47

URL: http://www.carolinesafstrand.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback