Massmördare och novellister

För två år sedan satt jag tillsammans med Susanne Ahlenius, Anna Keiler och Katarina Persson på en restaurang i Stockholm. Vi pratade om våra drömmar och hoppades att vi någongång skulle få chansen att se våra manus bli böcker.
Först ut var Katarina. Sen Anna. Nu Susanne och om 18 dagar är det min tur. Tänk att vi alla fyra lyckades! Helt galet. 
Här kommer bilder från Susannes fina relesefest igår kväll. Tack för att jag fick dela kvällen med dig.

 
Den berömda boken Dödlig Åtrå om en massmördare... Jag som är så jäkla lättskrämd ska minsann läsa den.
 
Susanne överst in action med att signera en bok till min vän Annika. Andra bilden Ann och Frida två novellister i min novellsamling #Älskanoveller.
Tredje bilden Anna och Ann. Anna Keiler även novellist i min novellsamling. 
 
 
Jag och Åsa Bonelli (blivande författare) och sista bilden jag och Anneli Stålberg novellist i #älskanoveller och blivande författare.
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne Ahlenius

Hej Jenny, tusen tack för att du kom <3
Vi är otroligt produktiva författare och det ska bli härligt att få följas åt i våra framgångar! kram <3

Svar: Hållet med dig. :) Tack själv.

2014-09-09 kl. 22:08:52

URL: http://susanneahlenius.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback