Survival kit - Bokmässan

 
 
Ja, idag står packlista på schemat. Vad behöver man då ha med sig? Förutom allt det som har med releasen att göra. I min väska kommer det bland annat att finnas följande.
* En bra väska att ha inne på mässan som gärna rymmer ett par extra skor (eller varför inte ett par fårskinnstofflor ;)) när föttena blir för ömma och längtar hem.
* Mina nya inlägg till skorna som jag köpte igår och provade på vägen hem från stan. Hade jag köpt den idag hade jag köpt den rosa förpackningen med anti glid.
* Tänker bekvämt och praktiskt. Lätt packning...
* Klackar till kvällen är jag tveksam till då fötterna inte alls vill det framåt 20-21, efter en hel dag på cenmentgolvet i mässhallarna. Tänker att det ÄR en dag i morgon också... på cementgolvet.
* Min ljuvliga fotkräm.
* Surret inne på mässan är som att befinna sig mitt i en bisvärm, så öronproppar för att palla en hel dag.
* Lagom finklätt till dagarna på mässan -  tunna kläder. För det blir varmt som attan bland alla människor.
* Fler par skor än vad som är nödvändigt - för det kommer visa sig vara nödvändigt i alla fall.
 
Nä, nu har jag inte tid att sitta här. Har massor att fundera över.

 

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Ha en fin mässa!

Svar: Tack! Det ska jag ha. :D

2014-09-24 kl. 07:24:37

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback