Bildkavalkad från Författarveckan



Underbara valmo. 


Signering Fårögården 


Fika på Sylvis Döttrar med Cissi och Eva.


Tidig morgonpromenad 7,8 km


Ögonen matchar klänningen



Gemensam middag med HELA gänget.





Daglig motion!


Signering på Sylvis döttrar. Jossan, jag, Eva J, Åsa, Ronnie och Eva L.



Arbete kräver koncentration och gott te


Fika på Ebbas med Anne, Åsa, Jossan, Anne-lie, Cissi, Ronnie.



In kommer en kär gammal vän. Macke och jag. 


Årets sista dopp dagen till ära. +22 gr i vattnet. Ulrika och jag. 



HD träffen på Fårö ( med 1800 motorcyklister) följdes upp av Miniträff på Fårögården.


Elisabet, Anne-lie, Eva Å och Åsa



Anders, Catrine, Anne, Jossan och Eva L

Sist men inte minst sista kvällens vackra solnedgång över Ekeviken. 

I morgon bär det av hemåt. 

Kommentarer
Postat av: Anna Arvidsson

Fina bilder du tog, Jenny! Nu har även jag bloggat om veckan - färre bilder, samma känsla!

Svar: Fb har verkligen exploderat av våra bilder. 😄 Den känslan! 💖


Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback