Så var den igång!


Författarveckan på Fårö. 

Vem var först på plats idag? Ja, givetvis jag! Om man bortser från Annie som kom redan igår. 

Intressant ändå. Jag tog bussen ut till Fårö. Strax innan jag kliver av så talar chauffören om att det är sista bussen för i år... 
Ja, du läste rätt. Sista bussen för i år...

Kom genast att tänka på alla dom författare som kommer hit och som kanske tänker lämna tidigare än lördag. 
Tur ändå att det finns en taxi på Fårö. EN taxi. 😉

Innan alla kom hit passade jag på att ta en långpromenad på ca 7 km. Skrev en del i manuset och laddade inför deras ankomst.

När de andra trillade in runt 16- tiden åkte vinet fram. Det ryktas om att det finns ett stort antal BiB:s här. 

Det är i alla fall ingen risk att någon åker här ifrån med torr strupe. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback