+10 grader


Bilden är lånad

Nu återstår ett par dagar fram till julafton. Det är +10 grader ute och mestadels kolsvart. 
Trots att jag lyssnat på en del julmusik infinner sig inte julstämningen. 
Men jag har gjort mitt bästa. Igår bakade jag julgodis.

Bilden är lånad

Granen är färdigklädd, klapparna inköpta och inslagna.
Ska bli skönt med julledighet vare sig julen blir vit eller inte. 

Jag ser fram emot att läsa, se på film och bara vara. Självklart kommer jag lägga in tid för manusarbete också. Har en del att färdigställa. 
Men mest av allt ska jag bara vara och njuta av lugnet. 

Vill passa på att önska er en riktigt god jul. Hoppas det ligger många hårda klappar under granarna runt om i Sverige. 

Bilden är lånad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback