Hur skriver du?

 
Jag har analyserat mina olika romanmanus och inser att jag skrivit dem på helt olika sätt. 
Givetvis beror det på att berättelserna är så himla olika.
Ändå undrar jag om andra väljer att skriva sina historier på samma sätt, gång på gång på gång.
 
Bilden högst upp till vänster är debutromanen I ditt kvarter.
Bilden högst upp till höger är romanmanuset Där minnen inte finns (arbetsnamn)
Bilden längst ner är två av mina romanmanus i serien Söder om söder.
 
Hur skulle du rita upp ditt manus?
 

Kommentarer
Postat av: Pia Widlund

Kul sätt att beskriva sina berättelser på. Jag är osäker på hur jag skulle vilja "rita" min bok. Är nog bättre på att skriva än teckna.

Svar: Jag är inte heller bra på att teckna. 😉 Fick bara en känsla av hur olika mina manus är och på det här sättet blev det extremt tydligt hur de är uppbyggda jämfört med varandra.

2015-02-12 kl. 11:31:42

URL: http://www.piaw.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback