Ivar-Lo, jag och alla andra.

Vill passa på att tacka både publiken, fikapersonalen a´la Jacobsson *2, alla författare och novellister. Tusen tack för att ni kom och för att allt blev så bra pga det. (Trots en del felkörningar ut i kolsvara delar av Tungelsta för somliga långväga författare).
Riktigt kul att författare från norra Sthlm också tog sig tid att komma. Rose körde 16 mil enkel, Eva från Uppsala och Anita från Sundsvall.
Härligt att vi tillsammans kunde lysa upp den mörka februarikvällen med mycket kultur. Jisses vilka berättelser och skrivresor alla bjöd på. Jättekul.

Extra kul att vår annons var med i "DN på stan" samt "händer i sthlm"( på nätet) vilket genererade långväga gäster från storstan. Några upptäckte Tungelsta för första gången.

Och inte nog med det. Jag har skojat med mina barn om att jag en dag ska stå bredvid Ivar-Lo (statyn) på torget utanför Konsum. Nu har Tungelsta museum köpt in min bok, så jag kommer att stå bredvid Ivar-Lo i bokhyllan. Alltid något! :D
 
Nu ser vi fram emot nya utmaningar. Författarsällskapet Sthlm Syd (som jag är grundare till) har stora planer på en Kulturfestival i Haninge, förhoppningsvis till hösten. Så håll utkik. :D
 
Ännu en gång. Tack till alla som deltog.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback