Novellsverige

Det verkar som Sverige översköljs av novellsamlingar. Vart man än läser så poppar det upp nya antologier. Jag hoppas att alla läsare insett fördelen med noveller. I vårt snabba samhälle kan det var svårt att hinna läsa en hel bok. Med en novellsamling kan man läsa en eller två noveller om dagen. På resan till och från jobbet. Eller kanske strax innan man ska sova.
 
Ni som följer mig vet att jag kommer vara med i en antologiserie om sju böcker. De sju dödssynderna. Innan dessa släpps kommer uppföljaren av #Älskanoveller.
 
Medan jag skriver noveller och redigerar bokmanus, ringer jag även och bokar signeringstillfällen. Samt söker jobb. Idag var jag på ett spännande möte som kanske leder mig rätt på arbetsmarknaden.
We´ll see.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback