Återhämtning -Vila

 
Så är det. Därför måste man också komma ihåg att vila emellanåt. 
Gör man inte det, som jag lätt glömmer, säger kroppen stopp och belägg. 
Det är svårt att vila när det är mycket man vill göra. 
Samtidigt blir i alla fall jag rätt rörig i huvudet och får ingenting gjort när jag glömt tiden för återhämtning under långt tid.
Vila och motion är det bästa för spända muskler och överhettad hjärna. Så det är precis vad jag gör nu och kommer att göra veckan ut. Sen börjar så smått nedräkningen till semestern och författarveckan på Fårö.
Längtar ihjäl mig.
 
Bilden är lånad.
 
Tänk ändå att jag sen 2011 har skrivit 5 romanmanus, 8 barnboksmanus, medverkat i 11 novellsamlingar, drivit #Älskanovellerprojektet två år i rad, föreläst och varit på signeringsturné, samt jobbat och dessutom börjat på romanmanus nr 6. Phu! Klart kropp och knopp behöver vila lite.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback