Med sol i sinnet

Det gick så där att hålla mig borta. Redan på måndagmorgonen skrev jag ut delar av nya manuset för att kunna redigera på tåget. Vad gör man annars på ett tåg? Sitter och glor rakt fram eller surfar med världens sämsta täckning på tåget?
Nä, då föredrar jag att jobba under resan. 
Fick höra här om dagen att det är långt att åka från södra till norra sthlm, det har jag knappt märkt av. Vill alltid åka fler stationer så jag hinner jobba klart. ;)
 
Nu redigerar jag texten på papper, knyter ihop lösa trådar eller tar helt sonika bort dem. 
Ser fram emot att skicka även detta manus till förlag.
 
Dags att sätta en ny deadline för när det ska ske. 
 
Passar på att önska er alla en härlig midsommar.
 
 
 
Bilderna är lånade - Never give up! Är det midsommar så är det. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback