Upp och ner

En upp och ner vänd dag är snart slut. Trött som få. 
Hade tänkt beställa nya visitkort, men det får jag göra i helgen.
Åkte fram och tillbaka till Haninge idag helt utan anledning kan tyckas, stället jag skulle till fanns inte på adressen ... trots att jag fick adressen i telefon precis innan jag åkte.
 
Hur som helst. Nu bokas det semesterresor åt alla håll. Barnen åker på olika datum, jag och S blir hemma. Sen drar S iväg och då kommer barnen hem igen. Blir yr av alla datum jag ska ha koll på. Tur att det finns almenackor.
 
Nu kvällsmacka och en kopp te.
 
Jo, första responsen på de första 50 sidorna i nya manuset.
Välskrivet. Bra. Bra tempo. Behaglig läsning. Man vill läsa vidare.
På frågan:
"Ser du karaktärerana framför dig?"
Fick jag svaret:
Ja, absolut ja!
 
Känns bra det här. Har lämnat 50 sidor till :D
Redigerar längs vägen, kan inte lämna hela på en gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback