Älska eller hata?

Eftersom jag ska "sitta inne" (läs kontorsarbete) hela sommaren passar jag på att göra alla mina måsten utomhus, detta har resulterat i brunt ansikte och vintervita armar. Hur snyggt är det?
Shit happens! Det får bli långärmat framöver.
Jag som älskar solen måste passa på att njuta av den så länge det finns möjlighet. 25:ans solskyddsfaktor för barn har jag också smörjt in mig med. Bra där.

Nu har jag precis skrivit klart kapitel 9 i mitt nya manus. Har äntligen lärt känna mina karaktärer ordentligt och det är såååå kul. Den ena av dem är en obehaglig typ. Hua. Men det finns ju såna, så han måste vara med ändå.
 
Läste en fråga på fb idag. "Måste man älska sin huvudkaraktär?"
Nä, jag tycker inte det. Däremot kan man älska att hata om de är otrevliga och jävliga.
 
Häromdagen fick jag äran att gästblogga hos Författaren Åsa Bonelli. Det blev ett inlägg på begäran om marknadsföring. Nyfiken?
Här kan ni läsa mer om det:http://asabonelli.se/jenny-jakobsson-gastbloggar/…
 
Solsken till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback