Det flyter på

Bilden är lånad.
 
Den här bilden skulle kunna representera flytet jag har just nu. Har skickat iväg 6 av de 7 dödssynderna till förlaget.
Har nyligen korrat sista vändan av #Älskanoveller - 30 nyanser av kärlek som kommer ut i maj. 
Är redan inne på kapitel 12 i mitt splitternya manus och har skickat iväg mitt nyligen färdigredigerade bokmanus till olika förlag.
Ibland har man flow. Just nu är det extra viktigt att jag har det eftersom jag snart ska in i snurran och springa.
Försöker bocka av och göra klart så mycket som möjligt innan dess. 
Har bokat in nya signeringar och borde inom det närmaste även beställa fler böcker från förlaget.

#Älskanoveller releasen närmar sig och så även den planerade #Älskanovellerturnén till Göteborg. Men innan GBG ska vi fira #Älskanoveller på Kulturhuset i Haninge. Håll utkik om du vill vara med på det.

Now back to work! :D

Glömde säga att solen skiner också, det bästa av allt. Det är VÅR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback