Baklänges synopsis

Nu är det hög tid att göra en baklänges synopsis. Är inne på knyt ihop, avslöja och överraska delen i mitt manus och jag har inte helt och hållet koll på vad jag har skrivit. 
 
I helgen ska jag sätta mig med detta. Som ni vet har jag försökt men misslyckats radikalt med att göra en synopsis och sen skriva, därför ska jag göra som sist. En synopsis i efterhand helt enkelt, för att se så allt är med.

Idag undviker jag allt som har med datorn att göra. Allt som har med användningen av mina händer och armar att göra. Vila står på schemat och söka jobb. 
Idag är jag dock bättre än igår, men långt ifrån bra. Det här kommer hålla i sig ett par dagar. Tur ändå att det bara är kroppen som protesterar och inte knoppen.
 
Jag och min polare har vunnit biljetter till Pocketpartyt som går av stapeln ikväll, nu ska jag peta i mig värktabletter och hoppas på många trevliga framträdanden. Ska bli skönt att få tänka på någonting annat än värken. Det blir tidigt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback