Förundras, fascineras och längtar.

Kollar på Babel. Förundras och avundas vissa författare. 
Avund jag vet - en av de sju dödssynderna, skäms på mig. Men jag kan inte låta bli. 
Utgiven i 34 länder ... Jisses liksom. 

Nä, hon kanske sa ett annat antal, jag minns inte. Men det var hissnande många. 
Jag drömmer om att se boken översatt till engelska. Bara det. Hur stort som helst. 
Jag drömmer om en ljudbok och en e-bok. 
Men självklart också om miljonförsäljning världen över. Vem gör inte det?

Målet?
Solklart. Jag vet precis vart jag vill och ska. 

Många frågar hur jag orkar. 
- Hur orkar du producera som du gör?
- Hur orkar du med att boka och åka på alla signeringar?

Jag orkar och vill, för jag har siktet inställt. Siktet på att en dag kunna försörja mig på det jag älskar att göra. 


Kommentarer
Postat av: Pia Widlund

Visst kan man bli avundsjuk, det vore fel att säga något annat. Men man kanske kan vända på det efter en stund och bli taggad och inspirerad, höra framgångssagor som man kan följa i spåren. Det gäller att kämpa och kämpa. Heja dig!

Svar: Precis vad jag gör Pia. Jag tänker "kan dom kan jag." 👍
Det finns så många att inspireras av. 😊

2015-05-19 kl. 12:17:34

URL: http://www.piaw.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback