Fotografen

Om ett par veckor ska jag träffa den här fotografen. 
 
Fotograf Nicholas Almanakis - FotogeNicco AB ( underbart namn på företaget! :D Bara genom att läsa det vet man att han är nära släkt med Jossan. ) 

Jag försöker tänka ut kläder som är värda att packa med sig till fotograferingen. Så svårt.
Och skor... 
Det kommer mest bli ansiktsbilder, men jag vill även ta några där jag står up. Tänkte göra en roll up sen. 
 
Jag som älskar svarta kläder gillar inte det jag fick höra nyligen från en stylist på teve. Citat:
"Det många inte tänker på är att rykorna blir mer framträdande om man har svart närmast ansiktet."
 
Hm... Vad säger man om det? Skit också. :S
 
Ja, jag letar vidare och gråter inombords. Men det blir nog bra ändå. Nicco är proffs. Har sett bilder han tagit på Jossan. Ni hittar bilderna på hennes författarsida på FB. Sök på Josephine Almanakis Författare om ni vill se.
 
Kan hända blir det en vända till klädbutiken ändå. We´ll see.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad fint du skriver, Jenny, man blir så glad! Du kommer att bli görsnygg på bilderna. Kram

Svar: Vi får hoppas det Jossan. 💕

2015-05-15 kl. 12:46:23

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback