Man skulle kunna tro

Man skulle kunna tro att bloggen är död, men det är den inte. 
Har bara haft lite annat att tänka på. 

* Releasefest för Högmod, Girighet och Vällust. Här kommer en bildkavalkad.







Bilderna med svart kant har jag lånat från andra novellister.

Jag har gjort klart min kalender för 2016. Framsida:



baksida: 


Jag har varit på Jurymöte för #Älskanoveller3. 


Läser galet många noveller nu. 


Och pricken över i är att jag fick läsarrespons igår. 



Så, nej. Bloggen är inte död. Den har bara vilat lite. 



Kommentarer
Postat av: marianne

Bokpaketet kom idag tre inbundna fina böcker som står 1, 2 och 3 på illustrerat spännande o eldigt. Ska börja med Högmod nu ikväll. Vill nog ha alla.

Svar: Kul! Visst är dom fina!

2015-11-23 kl. 22:19:35

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback