1 år



Idag är det 1 år sen I ditt kvarter släpptes på bokmässan. Ett år fullt av signeringar, framträdanden och läsarbrev. Ett helt fantastiskt år. 


Det är inte bara boken som fyller år. Jag fyller ett år som författare. Ett år av författarmingel, föreläsningar, två författarveckor på Fårö  och två författarkliniker. Samt tidningsintervjuer och fotograferingar. 





Under det här året som gått har jag hittills skrivit två (och en halv) nya romaner. #Älskanoveller novellen som kom ut i Maj. Sju noveller till De sju dödssynderna. De första tre synderna släpps i november. 

Så. Vad händer härnäst?

Igår släpptes temat för nästa års #Älskanoveller. Den novellen ska skrivas. Jag fortsätter jobba med romanmanuset jag skrivit 52% på tills jag får tillbaka romanen som släpps till våren av redaktören. 

Jag håller tummarna att diverse ansökningar om stipendier går igenom. 
På söndag har jag ett spännande möte att se fram emot och en höst full av noveller eftersom jag sitter i #Älskanoveller juryn. 

Idag står skrivdag på agendan. Tillsammans med Jossan. 



Ni har väl inte missat att jag firar 1-års dagen med en tävling på min författarsida. Www.facebook.com/forfattardrommar 
Välkomna in! Dragning i kväll. 

Har du redan läst boken? Tävla om ett signerat ex att ge bort i present. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback