Back to vardag

Jaha. Då var det dags att kliva ur skrivbubblan och åka till jobbet. 

That's the way it is. 

Eftersom jag varit på många skrivträffar förut hade jag ganska låga förhoppningar om att hinna med det jag skulle hunnit om jag istället satt hemma och jobbade. 
Men faktum är att jag hann med allt jag ville och lite till. 
Det är jag både glad och stolt över. ( gäller att plocka fram piskan emellanåt så rullar det på)
Nu är det bara småfix som ska ses över samt en ny genomläsning. 
Än så länge håller jag deadline bra. 
Datorn ligger i väskan och jag ska jobba till och från jobbet. 

Vår författarhelg avrundades med en promenad och en kopp te. 
Kunde den slutat bättre?

Tack Cicci och Jossan för en enastående helg. Snart kommer våra bestsellers slå världen med häpnad. 

"Vad då ödmjuk?"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback