Det ingår i processen

Det är detaljerna som gör det. 
Jag tror på riktigt att alla små saker man gör i sin strävan efter målet bidrar till om målet nås eller inte. 

Det behöver inte handla om skrivandet i sig (för min del)
Det kan handla om att fundera över var jag vill ha min nästa release. 
Vilka jag vill bjuda in till festen. Om jag ens ska ha någon fest osv. 

Jag har under lång tid lagt namn på hög i minnesbanken. Namn på personer jag vill bjuda på min release. 
I morgon ska jag sitta på altanen i solen och skriva en lista på vilka jag måste komma ihåg att bjuda in. 

Inte för att jag vet om jag verkligen kommer ha någon fest men det ingår i processen att nå målet. 

Jag har alltid haft en plan B tidigare när det gäller mina manus. Den här gången går jag all in på plan A.

Varken B. C eller D är värt att planera för. Siktet är ordentligt inställt. 
Skiter det sig så skriver jag nytt.

Vet inte om ni minns att jag gav mig själv manusförbud i 14 dagar. Tiden löper ut på söndag. 
Jag ska härmed förlänga uppehållet. Det har varit helt ljuvligt att bara ha ett jobb att fokusera på. Minst två veckor till ska jag njuta av manuspaus -för vem vet hur sommaren och hösten ser ut? 

Kan hända att jag jobbar stenhårt inför utgivning av min kommande bok!

-Don't let dreams - be dreams-

I morgon ska jag njuta av dessa sköningar. 







Kommentarer
Postat av: m

Lycka till, spring en mil för mig också eftersom jag inte hinner ut idag. Det är ju kanonväder så NJUT! Jag vill ha en bok med korta stycken och mycket krut och ett sammanhängande innehåll inte ett som hoppar i nutid och dåtid, det tycker jag är tjafs.

2016-04-30 kl. 08:45:24

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback