Historiskt på Almanakiskapalatset

Dagen började med en promenad på 5 km. Sen frukost och därefter klev vi på skrivpasset. 
Jag har skrivit om slutet helt och hållet. När boken blir en storsäljare (som den såklart kommer att bli ;) Eller hur?)
Så går dagens skrivpass till historien. 

Vårt långa skrivpass igår och idag firade vi med restaurangbesök och bio. 
Det finns ju trots allt ett liv utanför författarbubblan vi lever i. 


Cicci och Jossan på tavernan. Maten var helt ljuvlig. 



Biograf Saga gav oss en riktig funderare. Kan inte låta bli att förundras över hur vissa än idag lever på ett väldigt gammalmodigt och skrämmande sätt. Se den! Fyra starka manusbuntar får den av mig. 📚📚📚📚

Nu läggdags, men innan jag släcker lampan har jag ett omdöme att läsa igenom. I morgon börjar genomläsning av manuset. Förhoppningsvis den sista på ett bra tag. 

Mot förlag och nya möjligheter. 


Hörs vidare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback