Rapport från Almanakiskapalatset

Idag har vi haft skrivardag. Började vid 11:00 och satt till 20:00 med korta pauser och en promenad. 
Jag har hunnit massor. I morgon skriver jag slutet. 


Cicci har också skrivit en hel del medan Jossan fixat med releaseinbjudningar, fb sidor och skrivit synopsis. Sånt som också hör författarlivet till. 

Idag fick jag äran att gästblogga på Åsa Bonellis blogg. 
Så här fint hade hon gjort. 




Nyfiken? 
Gå in på Åsas sida och läs. Www.asabonelli.se

Tack fina Åsa för att jag fick gästblogga hos dig. 

I morgon kommer en ny rapport. Och jag hoppas att slutet blir så bra som jag tänkt mig. 

Lånar en jäkligt skön säng här i Almanakiskapalatset. De mina vänner är få förunnat. 😉

Hoppas ni får en härlig lördag. Jag återkommer lördagkväll eller söndag. 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback