Solkräm och andra viktiga saker



Här är det slutspurt som gäller och bara det. Undrar just om jag har några vänner kvar när min asociala period är över. 
Tveksamt 😐
Men jag får skylla mig själv när jag går upp i manuset så till den milda grad att till och med mina sambo får påminna mig om att jag har en familj... 

Hur kunde jag glömma?

Min enda ursäkt är att så fort jag är klar med det här manuset kommer jag ta en manuspaus i 14 dagar ( om jag kan hålla mig)
Har som bekant ett till manus som "bara" ska redigeras och ett nästan färdigskrivet manus som väntar. 

Nu är jag i alla fall färdig med förmiddagspasset och har lovat M och hennes kompis att vi ska åka och shoppa. 

Så. Ha en härlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback