Hur fort kan det gå och hur trött kan man bli?



Hur fort kan det gå och hur trött kan man bli?

Dagarna här på Fårö går i ett rasande tempo. Jättekul förvisso men jag vill ha mer. 
Än är det dock inte slut men det är nära nu och jag vill pausa tiden.
Stanna i skrivbubblan och bara få vara. 
Här kommer ett gäng bilder jag lovade. 
(Ni som följer mig på insta och/eller på författarsidan www.facebook.com/forfattardrommar kanske har sett några av dessa redan)


Idag fick vi en guidad tur i Bergmans fotspår. Vi åkte runt till olika inspelningsplatser. Miljön är magisk och att få höra berättelsen om Bergmans person och levene var verkligen spännande. 



Hammars Fårö


Ett gäng glada amatörer. Eva, jag, Jossan och Cicci. 


Snacka om naturkrafter när delar av kalkstenen rasar ner i vattnet och knäcks av som en knäckbrödsskiva. Detta hände för två år sedan. Helt galet. 


Sylvisdöttrar ett måste när man bor här.



Gemensam middag på Fårögården.


Skrivpass på Stenungsbageriet på Sudersand och en jättegod och krämig latte.


Morgonpromenader på stranden. 





Kvällsmys med Sekten på Fårö 😄 (förlåt men jag har nyligen läst Sekten på Dimön)


Sist men inte minst. Ett gruppfoto i kvällningen. 

Den här veckan lider mot sitt slut, men inte riktigt än. 
I morgon väntar promenad, Bergmanscenter, skrivtid och ännu mera mys. 
Inte konstigt att alla är galet trötta redan vid 22-tiden. 
Nu. Nattavara! På återseende. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback