Nu börjar det

Mina författarkollegor öser upp bilder från deras resa till Gotland. Författarveckan. Den efterlängtade, är äntligen här. Själv har jag valt att dyka upp på Fårö i morgon.
Innan jag kan koppla av ska vi fira Meja som fyller 14 år. Tyvärr missar jag hennes födelsedag men ikväll blir det goa grejer och paket.

Började packa igår. Det är banne mig lika svårt varje gång. Men nu är i alla fall kläderna nerpackade och jag kan säga att det blir myskläder för hela slanten. 
Och träningskläder förstås. Någon sa att min promenadrutin befinner sig på Fårö, så jag hoppas att den väntar på mig där.
Förra året gick jag allt mellan 5-10 km om dagen under författarveckan. Det har jag tänkt göra även detta år. Men jag står över om det regnar. Vädret ska bli omväxlande i år så vi får se hur det blir med allt. 
Förra året hade vi så oförskämt bra väder att vi mest satt utomhus och jobbade. Jag hoppas att vi får några såna dagar även i år. 

Den här veckan kan bli årets bästa på många olika sätt. Mer om det längre fram.
Ska bli så mysigt att kliva in i författarbubblan tillsammans med ca 25 st vänner och bekanta som delar exakt samma intresse.
 

Ska försöka uppdatera bloggen om hur det går därute på Fårö. Om det inte blir så kommer en sammanfattning i slutet på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback