Det är något alldeles speciellt

Det är något alldeles speciellt med vackra bokomslag. 
De liksom ropar på en. 
Var på ett trevligt julmingel i Gamla stan här om kvällen och var man än tittade låg böcker med fina omslag. 

Köpte fem stycken. En inbunden att ge bort i present och fyra pocketböcker. 
Ser fram emot tid att läsa.

För tillfället lyssnar jag på en engelsk ljudbok jag inte minns namnet på. 
Har avverkat ett helt gäng ljudböcker sista tiden. De flesta alldeles lysande.  Mindre lysande har jag faktiskt valt att avsluta innan jag nått sidan 100. 

Faktum är att jag har kommit på en bra sak. Vissa böcker jag tappat intresset för under något långt mellanparti men som jag ändå vill "läsa ut" har jag faktiskt laddat ner som ljudböcker och lyssnat klart på. 

Nu väntar dessa pärlor.




Någon som läst dessa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback