29/2

Idag är det en sån där dag som nästan inte finns. 
Kallt som sjutton är det dessutom. -9 gr.

Helgen bjöd på både sol, läsning, massage och motion. 
Jag vill ha fler såna helger. 


Att sitta ute och dricka te och läsa är bland det bästa som finns. 

Åkte en sväng till bokhandeln också för lite bokrea och där på en hylla stod I ditt kvarter! 


Extra kul då väldigt få bokhandlar har den. Mest säljs den på Adlibris.
Konstigt nog reas den bara på Adlibris inte på tex Bokus. 
Mycket märkligt då den skulle reas på samtliga nätbokhandlar. 

Köpte två böcker, första delen i Harry Potter serien och en fotbollsbok. 

Ikväll kommer Oliver hem från Barcelona! Tyvärr har de haft lite otur med vädret men jag hoppas att han är nöjd ändå. 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!
Jag tänkte att du som författare kanske vet svaret på min fråga. Jag har skrivit ett manus och gått vidare till en nästa granskning på ett förlag. Då kommer en lektör att granska och gå igenom det noggrant. Denna kostnaden på ca nio tusen ska jag stå för. Vet du om det brukar vara så att man själv betalar för det?
Mvh Lisa

Svar: Hej Lisa. Det låter helt orimligt. Vilket förlag är det?
Du kan väl maila mig privat. Mailadressen finns vid min profilbild.

2016-02-29 kl. 13:16:25

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback