En del av mig kommer alltid att vara analog

 
Jag älskar kalendrar. Minns ni att jag pysslade ihop den här för ett par månader sedan. Nu får jag äntligen använda den. 
Undrar vad 2016 kommer innehålla.
Några saker vet jag som redan är spikade i almenackan.
Bl. a Författarveckan på Fårö. Bara 7 månader kvar.

En sak jag började med för några månader sedan är att jag varje vecka sammanställer veckans bästa och veckans sämsta. Det är faktiskt väldigt kul. Ofta blir min veckans bästa flera saker som jag gillat extra mycket. Veckans sämsta brukar bli en, max två kommentarer lång.
Testa ni med. Det är peppande att inse hur mycket kul man har varje vecka. Stort som smått.

Önskar er alla ett hejdundrande år.
 
Fick jättefin respons på mitt nya manus se: www.facebook.com/forfattardrommar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback