Jag tror att jag har sagt det förut

Jag tror att jag har sagt det förut men jag säger det igen. Jag älskar mitt jobb. 
Idag har jag haft en härlig dag på jobbet och jag ser fram emot morgondagen. 

Just nu är det hög puls på jobbet så vad kan vara mer avkopplande än att sitta och rita tillsammans med Meja på kvällen? 


Jag passade också på att peta lite i texten till nya manuset. Två författarkollegor har läst och kommer med pekpinnar om jag stavat fel eller lyckats med konststycket att få med syftningsfel i texten. 
Jag är dem evigt tacksam. 

Trött efter en intensiv dag på jobbet och en relativt fullspäckad kväll. (Det var min matlagningsdag så innan jag kunde sätta mig och rita var klockan redan 20:00)
Jag borde somna lätt efter det men nej. Ligger nu vaken och ser klockan passera midnatt. Mindre bra då jag har en lika intensiv dag som väntar. 

Vi ses i morgon. Pigga och glada. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback