Nerplockad på jorden

Efter en fantastiskt rolig releaseturné i Falköping, Alingsås och Floda kommer jag hem till ett refuseringsbrev. 
Proppen går ur.
Dock är även detta ett positivt brev om att de gillar mitt manus. De tipsar till och med om vilka förlag som mitt manus skulle passa på. Det är i bedrövelsen positivt.

Hur som helst. Helgen har varit så härlig. Vi har skrattat så mycket att jag idag är öm i käkarna. (el kan det bero på att jag pressat tänder i natt?) 

Idag njuter jag av vilodag. Ledig från allt förutom några vardagsbestyr. Jag ska hänga runt på min altan och njuta av solen, värmen och lugnet. Blir väldigt intensivt när man är på turné och har människor runt sig hela tiden.
En välförtjänt paus helt enkelt. 
Tänkte hänga lite med damerna i mitt nya manus också.

Bilder från releaseturnén kommer snart upp på min författarsida på fb. Välkomna dit.

www.facebook.com/forfattardrommar

Ps: Ska bli spännande att se vad som väntar runt hörnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback