Ni vet det där ödet...

Som jag berättade för några dagar sedan har jag börjat på ett helt nytt skrivprojekt.

Igårkväll kom jag på att jag skulle leta rätt på en bok som jag skulle kunna ha som inspirationskälla. Hur jag än letade kunde jag inte hitta den. Kanske har jag aldrig ägt någon eller lånat ut den. Den fanns i vilket fall som helst inte.

Idag åkte jag till centrum för att handla och strax innan jag ska gå till bilen passerade jag en bokylla där man kan lämna och låna böcker. En bok ligger inkastad i hyllan och gissa vilken det var...

 
Det är ungefär en vecka sen jag senast tittade i den bokhyllan och då fanns den inte där. Idag stannade jag inte ens för att titta utan reagerade på att det var en bok jag kände igen och att den låg inkastad på tvären.
Ja, vad säger man om det?

Ödet?
Det måste vara meningen att den här boken ska skrivas som jag håller på med.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback