Saker jag gör i strävan att nå mitt mål

Idag har jag funderat över vad det ska stå i författarens tack, längst bak i senaste romanen.


 
Ja, vad gör man utan vardagshjältar? Jag är så tacksam att boken blev färdigskriven, ivägskickad och antagen. 
Dock kom det grus i maskineriet och manuset står nu omarbetat med ny titel till förfogande.

Det här är inledningen av författarens tack. Kan inte avslöja mer än så. Resten får ni läsa i boken. Jag hoppas innerligt att det inte dröjer allt för länge. 
Det sägs att man ska säga högt när releasen kommer att ske för att hjälpa ödet på traven.
Så härmed säger jag att releasen för det här manuset kommer att ske våren 2017. Närmare bestämt i Maj. Håll utkik för inbjudan kommer.

Den här helgen har varit helt underbar. Långpromenad, löpträning, vila i solskenet och hemmagjort rödbetsjuice är några av sakerna jag roat mig med.
 
 
När jag avrundade omarbetningen av det här manuset för snart tre veckor sedan lovade jag mig själv vila, motion och total återhämtning.
Det går bra nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback