I betraktarens öga

Som många av er vet har jag två manus ute hos förlagen. 


I veckan som gick fick jag svar från två olika förlag som läst båda mina texter. 

Det ena förlaget gillade manuset om Isa som längtar efter barn och har en  stalker på halsen.

Det andra förlaget tyckte bättre om manuset om Malcom och hans gamla mamma.

Riktigt kul att de gillade olika. Det är som jag ofta återkommer till i betraktarens öga det ligger. 

Fokus nu är att redigera klart manuset jag kallar "Damerna" och skicka in det till förlaget som gillade Malcom. 

Men först är det läge att göra reklam och skyltar till signeringen på lördag. 
Mer om den kommer. 

Jag signerar mellan kl: 10-14, 29/4 i Tungelsta trädgårdspark. Välkomna!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback