Om jag vetat...

 
Om jag vetat att det skulle ta tre år innan jag hade pocketutgåvan i min hand kanske jag hade gett upp. 
Men jag fortsatte jobba stenhårt för att få ut den. Nu är den här och det är ett bevis på att motgången gjorde att jag kämpade ännu hårdare istället för att lägga mig platt.

Det är jag stolt över! 

Låt inte drömmar ligga och ruttna. Ta tag i det ni vill göra och njut av resan även om den är gropig. 
Ni anar inte hur bra det känns när man når toppen.

Nu återstår "bara" att sälja alla böcker. Men det är jag inte orolig över. Jag har en plan och tänker följa den. Det finns fortfarande ett mål med I ditt kvarter och det är att den någongång i framtiden ska bli ljudbok. Men jag skyndar sakta. Nu ska jag njuta av min superfina pocket som hittar nya läsare varje dag.

Det bästa av allt är att gamla läsare köper boken i present till sina vänner. Det är ett fint betyg. :D

Passar på att rikta ett stort rungande tack till ett supermegabra samarbete med Grissla.se 
Om ni ser den här loggan så är ni i trygga händer. <3
 
**Låt inte drömmar förbli drömmar**
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback