Livet i sus och dus

Hade turen att få ett tredagars festivalpass till Crimetime. Bilder har ni säkert redan sett på både instagram och på min författarsida www.facebook.com/forfattardrommar 

Med risk för att vara tjatig så har dagarna varit fulla av möten och boksamtal. Nördigt? Ja, jag vet men otroligt kul när man gillar sånt. 

Idag har jag återhämtat mig och njutit av ett soligt Visby som invaderats av medeltidare. 
Samtidigt saknar jag samtalen, champagnen och mina kollegor. 

Livet i sus och dus. 

Nu blir det några få dagar till här på landet innan det är dags att återvända till verkligheten. 
Tur att jag snart är tillbaka på Gotland och Fårö tillsammans med andra författarkollegor. 

Gissa om jag har många nya böcker att läsa. 

Bilder från idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback