Glöggmingel och julmarknader

Glöggmingel och julmarknader avlöser varandra. Kul och mysigt. 

December har oförtjänt dåligt rykte. Visst det är mörkt mest hela tiden men det finns så mycket mysigt med december också.
  Inte bara alla roliga julmarknader där jag och min roman möter nya läsare. 
   Även jul- och glöggmingel på stadens många förlag. Tyvärr hinner jag inte gå på alla men jag önskar att jag gjorde det. 
   Mitt i detta virrvarr av pepparkakor,  omslagspapper och julsnören har jag deadline på dedline. 
   Snart går min nya roman Närmare än du tror till tryck. Just nu letar jag tid här och där för att läsa igenom boken för att hitta små missar. 
   Det är inte länge kvar nu. Faktum är att ”det är närmare än jag tror.”
   Har inte riktigt haft tid att blogga. Under den senaste månaden har jag fixat sponsorer till releasefesten. Skrivit inbjudan och bokat lokal. 
   Det är så många små saker man måste komma ihåg. Tur att jag gjort detta en gång redan och därför har ett litet facit där jag kan bocka av vartefter. 
   I eftermiddag ska jag vara med på någonting jättespännande. Får tyvärr inte berätta vad än, men snart kommer jag dela med mig på alla fronter. Kan berätta att jag är nervös, fast på ett bra sätt. :)
    I veckan som gick var jag på ett frukostseminarium om marknadsföring och försäljning. Jätteintressant. Tog med mig några små ”kom-ihåg” därifrån men framför allt skapade jag nya viktiga kontakter. Mer om det närmare releasen. 
   Ha nu en härlig helg!
   Saknar ni julklappar till nära och kära så kan ni titta förbi Tungelsta julmarknad i morgon lördag 9/12 mellan 11-15. Eller Västerby bygdegård i Sorunda på söndag 10/12 mellan 11-15 där jag är och signerar böcker. 

Välkomna! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback