Bockar och plankor

Den här helgen har jag roat mig med att bocka av saker. Slutföra. Bocka av.
Så skönt.
Nu är det bara att luta sig tillbaka och se vad det blir för utdelning.

Nu återstår dagens planka efter en härligt yogapass samt lite nackövningar.
 
 
Som jag säkert redan berättat så har vi en utmaning på jobbet. Vi är ett gäng som ska tävla i plankan. Om jag inte minns fel så är det den 11 februari. Återkommer om det.

När jag väl är klar med detta ska jag njuta av Skavlan. Missade programmet i fredags eftersom jag var på puben och roade mig med författarkollegor.

Hoppas ni haft en härlig helg. Snart är det måndag igen.

Med lite tur kommer jag få provtryck nummer två på pocketomslaget den här veckan. Håll tummarna. Längtar ihjäl mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback