Det ljusnar!

 
Idag var det en sån dag. 
Ibland händer det att otur staplas på varandra under lång tid och igår kväll rann bägaren över.
 
Att gång på gång snubbla på målsnöret är mycket påfrestande. Jag brukar vara bra på att parera sånt här och lägga upp nya strategier för att nå mina mål. Blev själv förvånad över hur hårt det tog den här gången.
 
 
 
Och det är väl precis det jag har gjort. Puttat undan alla små nederlag, lagt dem på hög och nu flög locket av.
 
Hela dagen har gått i moll. Gick hem en timme tidigare och bäddade ner mig. Sov en timme och nu känner jag mig starkare och redo att möta nästa nederlag. 
 
 Tusen tack för all pepp! 
 
Nu back to work. Lägg alla tunga bitar bakom och fokusera framåt. Tur att pocketboken kommer snart. Alltid någt att se fram emot.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback